04 septiembre 2012

Snježana Ćosić (26) o borbi s agresivnim tumorom: Borisu Špremu želim sve najbolje, ali i ja zaslužujem živjeti .

Croacia , Pais en el que Yondelis aún no es reembolsable ... Snježana Ćosić nos cuenta todos sus Tratamientos y las negaciones conque se ha encontrado en su propio Pais ... ahora se encuentra conque con sus 26 Años ¡¡¡ Quiere Vivir ... y Merece Vivir !!! quiere ser Tratada con Yondelis !!! .

****************************************

... – U zadnja dva mjeseca uzimala sam kemoterapiju lijekom sutent u tabletama, kod kuće, nadajući se da će se metastaze povući. No, nažalost, terapija nije dala učinka, bolest se i dalje širi i napada mi organe. Prekinuli su mi tu terapiju, a budući da je zadnji CT nalaz prije nekoliko dana pokazao da je riječ o progresiji bolesti, koja vrlo brzo napreduje, u velikom sam strahu jer ne znam što će biti dalje sa mnom. Već sljedeći tjedan moram hitno primiti neku drugu kemoterapiju, a moj jedini spas za preživljavanje je lijek yondelis, koji još uvijek nije na listi lijekova HZZO-a.

A ja nemam vremena čekati i jedina mi je šansa da mi HZZO nakon ovako puno odbijanja i moje borbe s njima napokon financira liječenje u Beču, i to u što kraćem roku, kao u slučaju gospodina Šprema, kojem želim oporavak. Jako sam zahvalna svim ljudima koji su mi do sada pomogli. Nadu polažem ponajprije u Boga, u pomoć dobrih ljudi i u liječenje u AKH Wien, jer mi je potrebno liječenje kakvog nema u Hrvatskoj. Želim živjeti! – zaključuje hrabra Snježana.
DIVNA ZENIĆ

...